pátek 27. dubna 2018

KECI V KLECI | Ta dieta funguje

Lidi to je skvělý, za dva týdny jsem zhubla 2 kila *-* . A jediný co dělám  je, že žeru :D a snažím se hýbat.

Ne tak úplně, že bych žrala naprosto všechno, ale zjistila jsem, že naprosto ideální je si dělit stravu na tuky, sacharidy a bílkoviny. Díky aplikaci LOSE IT si kontroluju, co jím a kolik obsahu bílkovin, sacharidů a tuků ta daná potravina má. V podstatě za den má průměrná žena přijmout minimálně 70 g bílkovin, čím víc jich je, tím líp. Sacharidy tvoří poměrně větší část příjmu a tam se musí hlídat obsah cukru. Některé cukry (umělé cukry a sladidla) tělo zpracovává déle a ukládají se do tukové vrstvy, takže spalování tuků pak jde mnohem pomaleji. No malou část zabírají i tuky. Není úplně pravda, že jsou tuky pro naše tělo špatné. Taková omega-3 je naopak zdraví prospěšná a pomáhá odbourávat ty špatné tuky. 
Omezila jsem pečivo. Už nejím tolik bílého pečiva. Za týden sním jeden pšeničný chleba. Vynechala jsem i těstoviny. Rýži jím jen když je čas se s ní vařit a většinu jídelníčku zabírají: maso, vejce, ovoce, zelenina, jogurty a kefírové mléko. Zbytek doplňují tekutiny. Není pravda, že voda s čajem nemá žádnou energetickou hodnotu. U džusů si dejte pozor na cukry, které se tam pro chuť přimíchávají, já svůj brusinkový ředím: 1 díl brusinkového džusu na 2 díly vody (skoro jako šťáva :'D). Není pravda, že byste měli vyřadit sladkosti a slané pochutiny ze svého jídelníčku. Musíte si jen hlídat kolik toho sníte. Dvě tatranky jsou energeticky jako jedno jídlo, pozor na tuky a cukry. Spíš se doporučují hořké čokolády s obsahem 75 a více % kakaové sušiny.  Co je méně, to není prostě čokoláda. Popkorn k filmu? Není problém. Ale nesníst celý sáček, ale jen půlku.

Dobrá věc na aplikaci LOSE IT je, že v ní je databáze potravin, které jsem nahrála, které nahráli i ostatní uživatelé a podobně, ale také tam můžete přidat svou váhu a sport, který jste provozovali.
U váhy. Pokud se vážíte každý den, tak vidíte tu změnu na grafu. Je dobré se vážit ráno po vyprázdnění, nejlépe ještě před tím, než se napijete.

Pokud jde o sport. I obyčejná chůze nám spaluje tuky. Takže pokud máte krokoměr, který Vám ukazuje, kolik jste za den měli spálit kalorií, tak to jen přepíšete do aplikace. Po upgrade to trochu překopali, takže vybíráte styl chůze a pak se s časovým rozpětím snažíte trefit své kalorie. Před tím to bylo samozřejmě jednodušší. Psala se vzdálenost a časový úsek a to vždy odpovídalo tomu krokoměru, ale všechno se nějak musí vylepšovat -_- .
Pokud si zaplatíte premium, tak vám přibude i pitný režim volitelnost počtu jídel za den a co je hlavní, můžete si dopředu plánovat jídlo na druhý den. Zároveň se vám odemkne položka s recepty a dle druhu jídla se otevřou různé návrhy přípravy jídel podle vámi přijímaných kalorií za den. Samozřejmě jsem se na nějaké to premium vykašlala :D, takže o dalších možnostech nevím zhola nic :D. 

Každopádně 2 kila jsou dobrý začátek :) . A v celku nejde o hladovění jako spíš kontrolované žraní :D. Takže se Hatachi o mé zdraví neboj :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat