4/15/2018

KECI V KLECI | Choika je na dietě


Nejhorší na dietách je, že je neumíme dodržovat :'D, takže jsem zanevřela na nějaké recepty na hubnutí, ale zaměřila jsem se na příjem sacharidů, tuků a bílkovin. Takže vlastně jen počítám nutriční hodnoty všeho, co za den spasu (jo přirovnávám se už ke zvířeti, to je vina Xiary mimochodem). 
No a pokud jde o pohyb, tak víme, že jsem většinou gaučový typ (můj gauč je pidi, takže se na něm válet zrovna nemůžu, ale nevadí....), takže i chůze se počítá. Věděli jste, že při 140 krocích spálíte 3 kalorie? Takže Pokemon GO a jdu shazovat kalorie :D.

Takže pro představu, jak vypadá můj dnes naplánovaný jídelníček:

Snídaně:

Kafe s mlékem a 8 g cukru                           200 kalorií                                                                           
makovec 2 kousky                                         400 kalorií                                                                           



1. svačina:
1/2 jablka                               47 kalorií -> 0,2g tuku, 0,9mg sodíku, 12,6g sacharidů (vláknina 2,2g a cukry 9,5g), bílkoviny 0,2g 

1 sklenice vody s citronem     19 kalorií  -> sacharidy 4,5g (cukry 4,5g)  

Oběd:
135 g římského salátu            22 kalorií -> tuk 0,4g, sodík 10,8mg, sacharidy 3,8g (vláknina 2g, cukry 1,8g), bílkoviny 1,6g 
2/3 salátové okurky                  6 kalorií ->  sodík 0,4mg, sacharidy 0,8g (vláknina 0,1g, cukry 0,4g), bílkoviny 0,1g

5 cherry rajčátek                    15 kalorií -> tuk 0,2g, sodík 4,2mg, sacharidy 3,3g (vláknina 1g, cukry 2,2g), bílkoviny 0,7g
127g lososa                          225 kalorií -> tuk 13,5g (nasycené mastné kyseliny 2,8g), cholesterol 73mg, sodík 73mg, bílkoviny 24,8g)
2 sklenice vody s citronem          38 kalorií -> sacharidy 9g(cukry 9g)                                                  

2. svačina: 
2/3 manga                    90 kalorií -> tuk 0,4g (nasycené mastné kyseliny 0,1g), sodík 2,8 mg, sacharidy 23,5g(vláknina 2,5g, cukry 20,5g), bílkoviny 0,7g
1 sklenice vody s citronem          19 kalorií  -> sacharidy 4,5g (cukry 4,5g)                                               

Večeře:
2 vejce                                 144 kalorií -> tuk 9,6g (nasycené mast. kyseliny 3,2g), cholesterol 374mg, sodík 142mg, sacharidy 0,8g (cukry 0,4g), bílkoviny 12g
10 cherry rajčátek         31 kalorií -> tuk 0,3g, sodík 8,5mg, sacharidy 6,7g (vláknina 2g, cukry 4,5g), bílkoviny 1,5g
2 plátky chleba                      154 kalorií ->
 tuk 2,1g (nasycené mast. kyseliny 0,5g), 
sodík 302mg, sacharidy 27,6g (vláknina 2,1g, cukry 3,3g), bílkoviny 6,3g
12g másla            88 kalorií ->
 tuk 9,8g (nasycené mast. kyseliny 6,5g), 
sodík 2,4mg, cukry 0,1g, bílkoviny 0,1g
4 hrnky mátového čaje      8 kalorií                                                                                                           

Což je 1506 kalorií z 1507. Jedna mi nikde nejde nahnat :'D. A svou vysněnou váhu bych měla mít v srpnu -_-. To nasere. Kdo taky držíte dietku, tak vám držím palce. 


                        

6 comments:

  1. Na veškeré diety jsem se úplně vysrala, protože je to o ničem. Začala jsem pravidelně každý den cvičit. Vždy si k tomu vyhradím půl hodiny. Cvičení mi poradila moje sestra, která skončila 3.level a jede zase od začátku. A opravdu díky tomu cvičení už shodila hodně přes polovinu své původní kulaté postavy.
    Celé to cvičení má 3 levely. Každý level se cvičí 10 dní. Pak mezi levely máš jeden den pauzu, která se musí bezpodmínečně dodržet.
    Už po druhém levelu jsem poloviční, co jsem bývala a to jím úplně všechno, co předtím. Jen se snažím dodržovat, že sladké a veškeré ovoce jím jen dopoledne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé ty jsi mezi těmi šťastnými, co mají čas na cvičení :), to já na to nemám moc času, takže výše přijmutých kalorií je pro mě stěžejní. Navíc bydlím s fitneskami, takže oproti nim vypadám jak dobrá hříčka přírody :'D . Já si rozvrhuju jídlo podle chutí, sem tam uberu, sem tam přidám :) zatím to jde, cítím se i líp :)

      Delete
    2. Nemam čas na cvičení. Ale už kvůli sobě jsem si tu půl hodinu prostě urvala.
      Nezdá se mi, že bys byla nějak nadměrně při váze. A je to čistě tvůj názor nebo ti to někdo vsugeroval? A nebo se za každou cenu musíš podobat těm fitneskam?

      Delete
    3. Hatachi, popravdě jsem přibrala strašně rychle 10 kilo, potřebuju je dostat tak na půlku :D protože se necítím dobře, ne vzhledově, ale pocitově. Cítím se nafoukle totiž.

      Delete
  2. To chápu. Taky jsem se poslední dobou cítla jako hroch a nic jsem s tím nedělala. Po tom cvičení jsem opravdu poloviční a cítim se mnohem líp. Už si můžu obléknout i věci, které jsem na sebe nedostala. I okolí mě chválí, že mi to teď sluší. A hlavně...nebolí mě klouby pod tou váhou, co jsem měla dřív...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klouby mě nebolí, spíš záda, protože mi strašně vyrostly prsa a zadek :'D

      Delete